Klantcases

De gemeente Steenbergen is in 2015 gestart met het project Beter Contact. De doelstelling van het project is om de prestaties van de interne en externe dienstverlening van de gehele gemeentelijke organisatie in beeld te brengen en waar nodig te optimaliseren met als doel beter aan te sluiten bij de eisen en wensen van de interne en externe klanten.

In het kader van dit project zijn 4 integrale werkgroepen actief. De leden van de werkgroepen hebben het erg druk met hun eigen werkzaamheden en hebben daardoor niet altijd de volledige focus op het project. Het project heeft daardoor iemand nodig in de rol van aanjager. MvR en Partners vervult sinds oktober 2015 de rol van aanjager en zorgt ervoor dat er vaart gemaakt wordt door de werkgroepen met het uitvoeren van de plannen en bewaakt de voortgang. Binnen het project Beter Contact wordt onder andere gewerkt aan een optimalisatie van de applicatie Melddesk, het verbeteren van de informatie op de website, het herzien van het kwaliteitshandvest en het inzetten van mediation bij bezwaren. Samen met de werkgroepen zorgt de aanjager voor een maximale opbrengst binnen het project Beter Contact.